Topul brandurilor de tech si subiectele cele mai mediatizate

Google ocupa primul loc in topul celor mai mediatizate branduri de tech in mass-media online locala. Acesta a inregistrat 19.761 de articole online in perioada ianuarie-aprilie 2014, cu un varf de aparitii pe data de 30 ianuarie (383 articole). In social media, Google a fost mentionat de 11.789 de ori in perioada amintita.

Unul dintre cele mai vizibile branduri tech in mass-media romaneasca este si Apple. Acesta a avut 17.260 de aparitii online in primul trimestru al acestui an. Doua dintre subiectele care au generat cele mai multe articole in legatura cu brandul Apple au fost anticiparea lansarii noului iPhone 6 (505 articole), respectiv a modelului iWatch Apple (528 articole). In social media, brandul Apple a avut 9.602 de mentionari in primele patru luni ale anului.

Samsung a beneficiat de un coverage online de 11.526 de articole. Ziua in care s-a discutat cel mai mult despre Samsung in mass-media online a fost 25 februarie (421 articole), in contextul lansarii Samsung Galaxy S5 in strainatate. Unele dintre subiectele cele mai discutate in asociere cu brandul Samsung, in perioada mentionata, au fost lansarea Samsung Galaxy S5 in Romania (706 articole) si a Samsung Curved UHD TV (123 articole). In social media, brandul a inregistrat 17.062 mentionari.

Microsoft, Sony si HP – in topul extins al brandurilor tech mediatizate

In topul unora dintre cele mai vizibile branduri tech in mass-media din Romania se afla si Microsoft (9.445 articole), Sony (5.696 articole) si HP (1.294 articole).

Citeste si:

Despre Microsoft s-a discutat cel mai mult in contextul obtinerii acordului de a comercializa Xbox One in China (514 articole), in timp ce Sony a beneficiat de un coverage semnificativ odata cu lansarea oficiala in strainatate a modelului Sony Xperia Z2 (376 articole).

In social media, cele trei branduri au fost mentionate astfel: Microsoft – 5.433 mentiuni, Sony – 4.820 mentiuni si HP – 2.330 mentiuni.