In contextul in care presiunea pe generarea de venituri suplimentare este din ce in ce mai crescuta in industria hoteliera din Romania, oferirea unui astfel de serviciu poate reprezenta un avantaj concurential important, subliniaza oficialii companiei. Turistii pot beneficia de acces direct si simplificat la servicii hoteliere, in timp ce locatiile-gazda pot gestiona printr-o singura platforma rezervarile sosite direct prin site-ul propriu si prin Facebook, simultan cu cele sosite pe alte canale intermediare de rezervare.

"Prezenta in online si social media poate reprezenta, pentru hotelieri, o sursa importanta de venituri, realizata cu o investitie minima – un site si un cont activ de Facebook – si le aduce acestora posibilitatea de a-si creste vanzarile prin oferte speciale si o comunicare directa specific targetata cu clientii" considera Corneliu Catalin, managerul general al TCNET.

"Hotelurile care folosesc modulul de rezervare online In1 integrat in site-ul propriu si contul de Facebook nu au costuri de implementare, ci o taxa corelata cu valoarea rezervarilor primite prin intermediul softului", precizeaza managerul TCNET.

Citeste si:

Compania a semnat contracte cu mai multi jucatori din industria hoteliera interesati sa puna la dispozitia clientilor aceste facilitati.

In urmatoarele saptamani, peste 2000 de camere din Bucuresti, Brasov, Sinaia, Sighisoara, Cluj Napoca, Timisoara vor fi disponibile pentru rezervare via Facebook, cu ajutorul aplicatiei In1, iar mai multe hoteluri de pe litoralul romanesc se pregatesc sa foloseasca acelasi sistem de rezervare.

Compania previzioneaza ca, in 2014, aproximativ 10.000 de camere de hotel din Romania vor putea fi rezervate prin intermediul retelei de socializare folosind In1 Solutions, platforma nou lansata de catre TCNET pe piata locala.