Ceea ce ridica o intrebare interesanta

: cum vom putea IGNORA reclamele cand sunt in termostatul nostru, masini sau toastere? Deja multi dintre noi am devenit experti in a apasa pe x-uletele care apar pe pop-up-uri si sa inchidem reclamele video in doar cateva secunde. Unii advertiseri incearca sa te oblige sa vezi reclame – am invatat sa le ignoram si pe acelea.

Majoritatea reclamelor video din prezent, de exemplu, te obliga sa le privesti minim 5 secunde (YouTube, de exemplu – n.r.). Daca iti place, si doar daca, poti privi restul, daca nu, poti apasa pe “skip”. Strategia viitorului va trebui sa fie similara cu cea a prezentului, respectiv sa creezi reclame interesante, diferite.

Citeste si:

Probabil in viitor ne vom intoarce catre frigiderele conectate la Internet sau iCoffee de facut cafea pentru a ne uita la reclame amuzante servite de Google. “Ne asteptam ca utilizatorii sa foloseasca serviciile si sa vizualizeze reclamele noastre pe o gama din ce in ce mai variata de device-uri, in viitor”, a transmis Google.

Cum ti se pare aceasta imagine? wall-street.ro te incurajeaza sa comentezi.