“Publisherii locali continua sa fie cel mai mic soldatel al unui aprig razboi monopolizat de catre giganti internationali. In timp ce advertising-ul digital este intr-o continua crestere, share-ul jucatorilor locali a stagnat sau este in scadere. Aliantele publisherilor au inflorit in intreaga lume, datorita faptului ca pot oferi unica modalitate prin care companiile de media locale isi pot recapata market share-ul si isi pot recastiga independenta strategica.”, a comentat Odysseas Ntotsikas, fondatorul si managing directorul

TDG

.

Citeste si:

Detinut si operat de TailWind si sustinut de AppNexus, „Project Agora” este o retea de marketplaces ale publisherilor din CEE, SEE si MENA. Misiunea „Project Agora” consta in crearea unor site-uri care vor aduce valoare adaugata advertiserilor, asigurand in acelasi timp protejarea intereselor publisherilor locali.

TailWind, parte a TDG, isi propune sa simplifice prin tehnologie complexitatea din business-ul digital si sa creasca veniturile publisherilor, advertiserilor si ale agentiilor de media cu ajutorul unor solutii automatizate si bazate pe date relevante.

TailWind este, de asemenea, partener AppNexus in peste 30 de tari din CEE & MEA si al Sizmek in CEE. Lansarea oficiala a „Project Agora”este asteptata in toamna acestui an.