Aplicatia Yo permite utilizatorilor sa trimita chiar acest cuvant altor utilizatori, trimitandu-le o notificare insotita de o un salut inregistrat. Desi este “inselator de simpla”, cofondatorul Or Arbel considera ca aplicatia are potential ridicat. “Oamenii cred ca este doar o aplicatie care zice <<Yo>>, dar nu este chiar asa”, a declarat Or Arbel citat de presa internationala.

“Preferam sa o numim «mesaj bazat pe context». Ceea ce se spune este inteles datorita contextului”. Arbel spune ca a obtinut fonduri pentru aplicatia Yo de la un grup de investitori condus de Moshe Hogeg, director al Mobli, aplicatie de sharing de imagini.
Convins ca aplicatia lui are potential ridicat, Arbel si-a parasit postul de director la platforma Stox, unde a ajutat la lansarea acesteia, si s-a mutat de la Tel Aviv la San Francisco pentru a se concentra pe aplicatia Yo.

Arbel sustine ca aplicatia sa ar putea sa permita ziarelor si blog-urilor sa trimita abonatilor notificari atunci cand noi articole au fost publicate sau postate, doar utilizand Yo si trimitand acest cuvant. Totodata aplicatia Yo profita si de pe urma nebuniei create de Cupa Mondiala. Orice utilizator care trimite un “Yo” pentru o alta aplicatie, Cupa Mondiala, va primi o notificare Yo atunci cand se inscrie un gol.

Citeste si:

Comentariile de pe Apple App Store au fost in general pozitive, dar unele au inclus si sarcasm.“Yo este un stil de viata. De cand l-am descarcat, toate relatiile mele s-au imbunatatit, iar o mare parte din par mi s-a regenerat”, a zis un critic, care isi spune Nicholas Butler.

Publicatia Think Progress scrie ca aplicatia, care a fost costruita in doar 8 ore, are acum 50 milioane utilizatori care au trimis aprope 4 miloane de Yo-uri.Compania are patru angajati care lucreaza part-time. Aplicatia este valabila pe sistemele de operare iOS si Android.