Kevin Watson, care conduce o firma de consultanta politica din San Clemente, California, foloseste Google pentru e-mailul personal, dar, la fel ca multi oameni din lumea afacerilor, se bazeaza foarte mult pe Microsoft Outlook pentru a comunica cu clientii. Acesta spune ca serviciile Outlook au fost in pana mai mult de jumatate din ziua de lucru, si a inceput sa primeasca e-mailuri numai dupa-amiaza, cu aproximativ 5 ore intarziere. Watson a explicat ca a fost ingrijorat toata ziua ca au incercat sa il contacteze clienti importanti.

“Am ridicat telefonul si am apelat cei mai importanti clienti. Nu poti sa iei pauza doar pentru ca nu exista servicii de e-mail”, a spus acesta pentru Washingtonpost.

Microsoft a confirmat pana, dar pe tot parcursul zilei, compania a refuzat sa ofere detalii cu privire la dimensiunea problemei si suprafata pe care s-a intins pana serviciilor Microsoft. La ora 18, compania a declarat ca a rezolvat problema si ca utilizatorii ar trebuii sa vada mesajele nelivrate cat mai curand.

“Ne cerem scuze clientilor pentru neplacerile cauzate de acest eveniment”, au spus oficialii Microsoft intr-o declaratie.