Potrivit studiului, Facebook este este principalul canal folosit de romanii din mediul rural, dupa Google Search.

"Dezvoltarea personala si cultura generala sunt arii de interes preponderente, precum si familia, sanatatea, gospodaria. Nu sunt preocupati de distractie, ci mai degraba sa se dezvolte. Majoritatea au venituri mici si medii care vin in general din salarii si alocatii, asa ca doresc sa-si imbunatateasca statutul personal prin dezvoltare", se arata in studiul citat.

Potrivit aceleiaši surse, romanii din mediul rural sunt conectati la tehnologie - jocul pe calculator este in top, devansand activitati "clasice", cum ar fi statul de vorba la bar cu vecinul, lucrul manual sau mersul la biserica.

Citeste si:

"Pentru ei, online-ul e un mediu de conectare, si nu de afirmare. Fie cauta informatie, fie cauta conectare: 26% afla de evenimentele care se intampla in mediul rural din online", se mai arata in studiu. In plus, locuitorii din mediul rural sunt conectati si cu brandurile. Observa atat reclamele amuzante, cat si pe cele informative.

"Daca informatia le este utila, o vor memora si vor cumpara produsul. Chiar daca majoritatea veniturilor sunt cheltuite pe utilitati si mancare, oamenii sunt interesati de ceea ce au de spus brandurile", se mai arata in studiul citat.