Google a achizitionat echipa din spatele Jetpac, o aplicatie care utilizeaza date publice ale Instagram pentru a determina lucruri precum cel mai fericit sau mai “beat” oras. Jetpac s-a lansat in 2012 ca un ghid social pe iPad, ulterior axandu-se catre date preluate si prelucrate din Instagram.

Cel mai probabil Google va folosi echipa Jetpac pentru a perfectiona cautarea pe baza informatiilor de localizare, folosind date din fotografii. Google a anuntat deja ca foloseste instrumente de ultima generatie pentru a putea cauta prin propriile fotografii lucruri precum rasarituri de soare, mancare sau flori.

Sistemul Jetpac cauta informatii vizuale precum numarul de fotografii care include oameni cu mustata pentru a determina stilul celor din poze, sau cati hipsteri se afla intr-o anumita locatie, scrie Techcrunch. Acest sistem ofera informatii contextuale valoroase. Detalii despre achizitie si suma investita nu au fost facute publice.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri