In afara de Romania, serviciul de publicitate Twitter Ads va fi disponibil si in alte tari din regiune, cum ar fi Bosnia si Hertegovina, Bulgaria, Croatia, Cehia, Macedonia, Serbia, Slovenia si Ucraina, precum si in Austria, Elvetia si Portugalia. In prezent, Twitter opereza in acest sens pe opt piete europene, printre care Franta, Spania, Marea Britanie si Germania.

Aceasta masura luata de Twitter va permite promovarea afacerilor din regiune cu ajutorul serviciilor Twitter. Printre aceste mijloace puse la dispozitia utilizatorilor, se numara "promoted tweets"", care sunt mesaje distribuite contracost utilizatorilor Twitter si care pot contine text sau materiale video, precum si "TV Conversation Targeting", care permite trimiterea de mesaje doar catre utilizatorii care se angajeaza in discutii despre o anumita emisiune de televiziune. Directorul de vanzari pe Europa si Africa al Twitter, Ali Jafari, a explicat ca aceasta decizie a fost luata pe fondul cererii mari ale companiilor de pe aceste piete, potrivit Financial Times.

"Mai multe branduri au ridicat mana si au spus: «vrem sa lucram cu Twitter si sa dezvoltam o strategie cu Twitter». Incercam sa raspundem acestei cereri prin prezenta noastra fizica pe teritoriul unde se afla aceste companii", a declarat el. In acest sens, compania va infiinta echipe locale de vanzari. Twitter incearca sa transforme audienta globala de 271 de milioane de utilizatori activi lunar intr-o piata care sa-i atraga pe cumparatorii de publicitate. Compania este in prezent neprofitabila, raportand pierderi de 114,6 milioane de dolari in cel de-al doilea trimestru din acest an.

Citeste si:

Cu toate acestea, Twitter a inregistrat venituri peste asteptarile analistilor. Veniturile diviziei internationale au crescut cu 168% in al doilea trimestru din acest an fata de aceeasi perioada a anului trecut. Desi numarul de utilizatori din afara Statelor Unite reprezinta trei sferturi din totalul utilizatorilor retelei sociale, venitul obtinut din regiunile din afara SUA inseamna doar o treime din total.

Cumparatorii de publicitate au inceput sa foloseasca platforma de microblogging pentru a-si promova produsele in timpul evenimentelor live, cum ar fi Campionatul Mondial de Fotbal sau decernarea premiilor Oscar.