Facebook a modificat News Feed-ul utilizatorilor astfel incat pentru ca o postare sa fie vizibila trebuie sa devina apreciata (prin like-uri, share-uri sau comentarii), altfel aceasta disparand aproape complet din sistem, scrie presa internationala.

Ideea Facebook este aceea de a “obliga” utilizatorii sa aleaga doar subiecte relevante si sa creasca astfel interactivitatea pe platforma. Practic, in feed-urile utilizatorilor vor aparea cel mai sus subiectele pe care Facebook le va considera relevante – unii ar putea spune ca reclamele. Bineinteles, in spatele acestei miscari este o strategie de business elaborata de cea mai mare retea sociala din lume.

Ideea este ca prin crearea unui “buzz” mai ridicat pe evenimente relevante va crea mai multa energie si, implicit, va “declansa” utilizatorii. Utilizatori mai activi inseamna cresterea potentialului de clienti pentru compania americana si deci mai multi bani pentru actionarii Facebook.

Sursa foto: Flickr.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri