Facebook va lansa o noua platforma de publicitate online saptamana viitoare, prin care oamenii din domeniul publictatii vor putea sa identifice mai usor comportamentul consumatorilor la interactiunea cu reclamele din mediul online, arata surse citate de The Wall Street Journal.

Produsul, care va fi prezentat sub numele "Atlas", este o versiune modificata a Atlas Advertiser Suite, pe care Facebook l-a cumparat in 2013 de la Microsoft, informeaza Mediafax.

Atlas a fost creat cu scopul de a-i ajuta pe jucatorii de pe piata publicitatii sa identifice utilizatorii Facebook care au vazut reclamele aparute pe reteaua de socializare sau pe alte site-uri partenere. De asemenea, produsul ar urma sa ii ajute pe vanzatorii de publicitate sa stabileasca numarul de utilizatori care si-au schimbat comportamentul de consum in urma interactiunii cu reclamele.

Drumul de la reclama la consum

De exemplu, un vanzator de publicitate care foloseste Atlas va putea sa vada ca un client a cumparat un produs de pe un laptop, dar ca a vazut pentru prima data o reclama a respectivului produs pe telefonul mobil.

Noua platforma va pune la dispozitia oamenilor din publicitate si un instrument de cumparare de reclame, cunoscut in industrie sub numele de "demand-side platform", care face ca un anunt publicitar sa apara pe paginile de Internet accesate de un utilizator Facebook, indiferent care sunt acestea.

Prin lansarea acestui nou produs, Facebook incearca sa tina pasul cu Google, liderul pietei de publicitate online. Google a raportat un venit de 14,36 de miliarde de dolari din publicitate in al doilea trimestru din acest an, in comparatie cu Facebook, care a obtinut 2,68 de miliarde de dolari in aceeasi perioada.

Sursa foto: Profil Facebook/ Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri