Miliardarul Mark Zuckerberg, fondatorul Facebook, a achizitionat recent o proprietate de aproape 3 mil. mp pe coasta de nord a insulei hawaiene Kauai, potrivit Forbes.

Mai exact Zuckerberg a cumparat doua loturi separate de teren: plantatia Kahu’aina (1,5 mil. mp) si plaja Pila’a (1,6 mil. mp). Desi a platit 100 mil. dolari pentru cele doua proprietati si ar putea construi cu usurinta peste 80 de case, proprietarul Facebook are in plan o singura locuinta.

Plantatia Kahu’aina include si o suprafata generoasa de plaja cu nisip alb, dar si o ferma organica unde sunt cultivate diferite plante printre care ghimbir, curcuma si papaya. Desi suprafata poate gazdui pana la 80 de locuinte, Zuckerberg a ales sa construiasca una singura, fondatorul retelei de socializare fiind cunoscut pentru obsesia sa pentru respectarea intimitatii familiei. In 2013 el a achizitionat alte patru case aflate in apropierea locuintei sale din Palo Alto doar pentru a scapa de “vecinii galagiosi”.

De asemenea, plaja pe care acesta a cumparat-o este greu accesibila, insa este deschisa publicului. Portiunea achizitionata de omul de afaceri este situata aproape de tarm.

Mark Zuckerberg este cel mai bogat tanar antreprenor din industria IT, averea sa ajungand la 34 miliarde de dolari. In urma listarii la bursa si a evolutiei companiei, veniturile lui Zuckerberg s-au rotunjit cu aproape 20 de miliarde de dolari.

Sursa foto: Trulia.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri