In cifre absolute ale numarului de utilizatori unici care au interactionat cu paginile de Facebook ale candidatilor la alegerile prezidentiale din 2014 in ultimele 31 de zile, topul este urmatorul:

Dupa cum se observa si cu aceasta ocazie, numarul fanilor nu este un indicator comprehensiv si suficient al activitatii si rezultatelor pe Facebook, cifra utilizatorilor unici care au interactionat cu continutul paginii fiind mult mai relevanta pentru activitatea si performantele paginii, alaturi de intreaga suita de indicatori Facebrands.

"In avalansa de cifre despre activitatea oricaror pagini de Facebook trebuie sa poti face doi pasi in spate si sa poti vedea perspectiva de ansamblu. Abia dupa ce ai aceasta perspectiva poti face analize in profunzime, si avem in Facebrands PRO o suita dedicata de analize pentru ambele perspective”, a declarat Ionut Oprea, managing partner Facebrands.

Cifra utilizatorilor unici care au interactionat cu o pagina de facebook, numita engaged users, este o facilitate unica a serviciului de monitorizare a paginilor de Facebook din Romania, Facebrands PRO.

Citeste si:

Facebrands PRO permite si comparatia acestei cifre cu cea a fanilor paginii pentru a stabili gradul de implicare al acestora, denumita engagement rate. Dupa acest indicator, topul este urmatorul:

Un alt indicator facebrands PRO clasifica utilizatorii activi pe o pagina dupa numarul de interactiuni, pentru a se putea analiza proportiile celor care au avut o singura interactiune respectiv a celor cati au avut mai multe

Analizand paginile primilor candidati dupa rata de revenire/interactiune repetata, se poate observa ca in ce priveste numarul de interactiuni pe pagina, candidatul Klaus Iohannis are o audienta mai loiala, mai activa decat Victor Ponta, avand pe pagina de Facebook mai multi utilizatori cu activitate ridicata(cu mai mult de o interactiune), in ultima luna.

Sursa foto: Shutterstock: Arm Wrestling