In prezent, ponderea vanzarilor online in total business este de 3%. “Clientii sunt destul de pretentiosi si cand vine vorba de pijamale. Intensificam eforturile pe zona de online, am actionat mai agresiv in acest an. Exista clar o tendinta de a creste comertul pe acest canal. Ne-am dublat afacerile pe online de la an la an”, a precizat Florin Cucu, in a treia zi a evenimentului, sustinuta de PayU.

Pentru anul urmator compania si-a bugetat o crestere de 10-15% a business-ului, in linie cu evolutia din acest an cand Sofiaman estimeaza o cifra de afaceri de 10,5 mil. lei si un profit de 260.000 lei. “Online-ul in zona de fashion este inca foarte scazut. Dar vanzarea de haine presupune prezenta unui consultant langa client. Noi ne incadram in acest procent de 4% valabil la nivel mondial in cazul ponderii online-ului in business-urile din retail-ul de imbracaminte. Lumea cumpara online dupa ce a testat offline”, a completat directorul general Sofiaman.

O familie din Bacau a crescut o afacere care "se bate" cu Zara si H&M

O familie din Bacau a crescut o afacere care "se bate" cu Zara si H&M