Sofiaman, cel mai important producator roman de pijamale, a intrat in zona comertului online in urma cu doi ani si si-a dublat afacerile pe acest canal de la an la an, a declarat Florin Cucu, director general al companiei in cadrul RetailArena - Innovation in Retail, organizata de wall-street.ro cu sprijinul MasterCard, PayU si Evozon.

In prezent, ponderea vanzarilor online in total business este de 3%. “Clientii sunt destul de pretentiosi si cand vine vorba de pijamale. Intensificam eforturile pe zona de online, am actionat mai agresiv in acest an. Exista clar o tendinta de a creste comertul pe acest canal. Ne-am dublat afacerile pe online de la an la an”, a precizat Florin Cucu, in a treia zi a evenimentului, sustinuta de PayU.

Pentru anul urmator compania si-a bugetat o crestere de 10-15% a business-ului, in linie cu evolutia din acest an cand Sofiaman estimeaza o cifra de afaceri de 10,5 mil. lei si un profit de 260.000 lei. “Online-ul in zona de fashion este inca foarte scazut. Dar vanzarea de haine presupune prezenta unui consultant langa client. Noi ne incadram in acest procent de 4% valabil la nivel mondial in cazul ponderii online-ului in business-urile din retail-ul de imbracaminte. Lumea cumpara online dupa ce a testat offline”, a completat directorul general Sofiaman.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri