Miliardarul in varsta de 30 de ani Mark Zuckerberg, cofondator si director executiv al Facebook, a participat vineri, la sediul central al companiei pe care a creat-o, la prima sa sesiune de intrebari si raspunsuri, vorbind despre numeroase aspecte referitoare la reteaua sociala, dar si despre chestiuni personale.

In acest context, Mark Zuckerberg a declarat ca isi doreste ca Facebook sa devina la fel de indispensabila precum electricitatea, precizand ca scopul sau nu a fost niciodata acela ca reteaua sociala pe care a creat-o sa fie moderna si captivanta, potrivit Mediafax.

Eu nu sunt o persoana cool si nu am incercat sa fiu.

"Scopul meu nu a fost niciodata acela ca Facebook sa fie cool. Eu nu sunt o persoana cool si nu am incercat niciodata cu adevarat sa fiu astfel. Modelul nostru pentru Facebook nu a fost niciodata acela de a incerca sa facem ca aceasta retea sa fie in mod special captivanta - am vrut doar sa o facem utila", a spus Mark Zuckerberg. El a vorbit si despre evolutia retelei sociale, de la infiintarea sa in 2004 si pana in prezent.

Potrivit lui Zuckerberg, la inceputurile sale, Facebook gazduia in mod special scurte mesaje ale utilizatorilor. De asemenea, Zuckerberg estimeaza ca pana in 2020 cele mai multe postari pe Facebook vor fi clipuri video, pentru ca aceste inregistrari ale unor momente din viata utilizatorilor au devenit mai usor de realizat si distribuit.

Citeste si:

"Scopul nostru este sa construim ziarul personalizat perfect pentru fiecare persoana din lume. Incercam sa personalizam si sa aratam utilizatorilor lucrurile care sunt cele mai interesante pentru ei", a mai spus Mark Zuckerberg.

Facebook este cea mai mare retea sociala din lume, avand 1,35 miliarde de utilizatori activi in fiecare luna, fapt care inseamna ca aproape jumatate din populatia conectata la internet la nivel mondial foloseste aceasta platforma macar o data pe luna, dupa cum relata la sfarsitul lunii octombrie publicatia The Wall Street Journal.

Kobby Dagan / Shutterstock.com