„Iasiul este o piata atipica fata de cele cunoscute de noi pana acum. Florariile sunt cochete, realizate cu bun gust si au un potential foarte mare de dezvoltare. Am regasit in Iasi frumusetea de altadata a comertului cu flori, pasiunea si dedicarea unor persoane deosebite. Desi din punct de vedere economic este sub alte orase mari din Romania, am identificat aici un potential de dezvoltare enorm, in special in zona de evenimente private importante, precum nunti, botezuri sau aniversari”, declara Marius Dosinescu, CEO si fondator FlorideLux.

Desi nu exista un studiu sau estimari oficiale ale pietei de floristica din Iasi, datele FlorideLux o plaseaza la peste 2 milioane euro, impulsionata atat de evenimente, dar si de vanzarile zilnice de flori sau cele corporate.

„Am identificat un potential de crestere enorm, in primul rand pe zona evenimente, si, incepand cu al doilea an de activitate, cand locatia si brandul se va impune pe piata locala, ne asteptam la o evolutie foarte buna a vanzarilor zilnice de buchete si aranjamente. De asemenea, mediul de afaceri local reprezinta un client cu potential foarte bun, pe care dorim sa il adresam”, explica CEO-ul FlorideLux.

Citeste si:

Potrivit lui Dosinescu, FlorideLux Iasi va aborda doua categorii de clienti, pe de o parte cei care cumpara flori ocazional, pentru diverse evenimente prestabilite, si, pe de alta parte, iubitorii de flori, care le cumpara pentru placerea de a le oferi sau admira in spatiul personal. Ambele categorii de clienti vor beneficia de o paleta larga de produse, la preturile corecte.

„In cazul clientilor ocazionali, vorbim de persoane cu varste intre 18 si 55 de ani, cu venituri medii spre mari, dispuse sa ofere pe un aranjament sau un buchet de flori intre 45 si 150 lei. In materie de aranjamente florale, preturile vor incepe de la 20 de lei, sau chiar mai putin pentru florile la fir, astfel incat sa ne adresam intregii piete, indiferent de varsta si categoria sociala. Majoritatea clientilor, insa, prefera aranjamentele deosebite, care pornesc de la o poveste sau o idee creativa, contin florile preferate si sunt accesibile ca pret”, explica CEO-ul FlorideLux.