Motorul de cautare Google si-a schimbat logo-ul cu ocazia Craciunului si le ureaza utilizatorilor "Sarbatori fericite!" printr-un doodle special, in care este prezentata o imagine de iarna, cu o sanie trasa de un ren si mai multi copii care saluta cu mana.

La fel ca in anii precedenti, Google celebreaza in stilul propriu sezonul sarbatorilor de iarna si incearca sa ii faca pe oameni sa simta spiritul Craciunului. "Sarbatori fericite din partea Google!" - aceasta este urarea publicata pe prima pagina a motorului de cautare, marti, in apropierea Craciunului, arata Mediafax.

Noul logo pare a fi o felicitare de Craciun, avand in vedere ca poate fi distribuita atat pe Twitter si Facebook, cat si pe e-mail. Desenul prezinta o imagine de iarna, cu o sanie trasa de un ren, iar in sanie se afla trei copii. Google isi schimba logoul ocazional, pentru a serba un anumit eveniment major sau o personalitate care a schimbat lumea.

Craciunul, una dintre cele mai mari sarbatori ale crestinatatii, celebreaza nasterea lui Iisus si este prilej de a petrece in familie, langa bradul impodobit, cu bucate traditionale, colinde si daruri asteptate atat de copii, cat si de cei mari. In ajunul Craciunului, copiii merg cu colindul si cu steaua, pentru a vesti nasterea lui Iisus. Copiii merg la colindat, la casele frumos impodobite, cantand "Steaua sus rasare" si "Buna dimineata la Mos Ajun!" si alte cantece, si sunt rasplatiti de gazde cu fructe, covrigi, dulciuri si bani.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri