Veniturile totale ale Twitter au crescut cu 111% anul trecut comparativ cu 2013, ajungand la 1,4 miliarde de dolari, in timp ce pierderea anuala a scazut cu 10,5%, la 577 de milioane de dolari, in urma cresterii numarului de utilizatori din primele trei trimestre.

In 2013, Twitter a inregistrat venituri in valoare de 664,9 milioane de dolari si o pierdere neta de 645 milioane de dolari, se arata intr-un raport publicat de compania americana. Actiunile Twitter au urcat cu pana la 13% in sedinta extinsa de tranzactionare, in conditiile in care anul trecut titlurile companiei au scazut cu 44%, potrivit Bloomberg.

Veniturile Twitter au crescut cu 97% in trimestrul al patrulea din 2014 fata de acelasi interviu din 2013, de la 242 de milioane de dolari la 479 de milioane de dolari, in timp ce pierderea neta a scazut la 125 de milioane de dolari de la 511 milioane de dolari in perioada analizata.

Veniturile din publicitate pe platforme mobile au reprezentat 88% din incasarile totale din publicitate inregistrate de Twitter in perioada octombire-decembrie a anului trecut. Numarul vizualizarilor efectuate de utilizatori pe Twitter a crescut cu 23%, la 182 de miliarde in ultimul trimestru al anului trecut fata de aceeasi perioada din 2013.

Numarul utilizatorilor a crescut cu 20% in trimestrul al patrulea al anului trecut in comparatie cu acelasi interval din 2013, la 288 de milioane. Fata de trimestrul al treilea, avansul numarului de utilizatori a fost de 1,4%, marcand cel mai lent ritm de crestere din istoria companiei.

In acest sens, Twitter a anuntat ca a pierdut 4 milioane de utilizatori din cauza unei probleme la sistemul de operare iOS 8 lansat de Apple in luna septembrie a anului trecut. Pentru primul trimestru din 2015, Twitter estimeaza ca numarul de utilizatori va creste cu 4,5% fata trimestrul al patrulea, cu 13-16 milioane, in timp ce veniturile se vor situa intre 440 si 450 de milioane de dolari.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri