Invisible Boyfriend (Invisible Girlfriend, in versiunea feminina) este o noua aplicatie pentru telefoanele inteligente care permite utilizatorilor celibatari sa "inventeze" un partener de viata virtual, cu scopul de a-i ajuta sa se debaraseze astfel de presiunea la care sunt supusi in societate.

"Aceasta persoana nu exista in realitate. Totusi, el (ea) ar putea fi barbatul (femeia) vietii voastre, sufletul pereche la care ati visat dintotdeauna, fara sa indrazniti sa credeti cu adevarat ca il (o) veti intalni vreodata. Un student frumos si brunet de 25 de ani, amuzant si curajos, o avocata mai matura, dulce si timida, un actor zburdalnic si sarcastic. Gratie aplicatiei Invisible Boyfriend/ Invisible Girlfriend, aveti posibilitatea de a va inventa iubitul/ iubita perfect(a)", se afirma in debutul acestui articol aparut pe site-ul publicatiei Le Point, scrie Mediafax.

Aproape ca nu exista nicio limita in alegerea prenumelui, varstei, personalitatii, pasiunilor si chiar a aspectului fizic. Aplicatia permite utilizatorilor sa includa in profilul partenerului virtual circumstantele in care a avut loc "intalnirea" cu fiinta iubita - intr-un bar sau intr-un avion, la o petrecere, in timpul unei vacante sau in timpul unei drumetii montane. "Toate aceste lucruri sunt posibile pentru a avea in sfarsit un iubit/ o iubita despre care prietenii vostri vor crede ca exista cu adevarat", au spus creatorii aplicatiei.

Debarasarea de o astfel de povara sociala - caci faptul de a nu a trai in cuplu pare sa fie una - are insa un pret. Si nu orice pret. Pentru a anihila curiozitatea prietenilor sau a colegilor de munca, utilizatorii care descarca aceasta aplicatie trebuie sa plateasca 25 de dolari pe luna. Este o suma suficienta care le permite acestora sa "introduca in scena" un partener de viata fictiv, prin intermediul unor SMS-uri, catorva scrisori si al unor mesaje vocale lasate pe robotul telefonului fix. La celalalt capat al firului nu se afla insa un robot, ci un angajat al companiei care a creat aplicatia, care accepta sa joace la telefon rolul partenerului de viata al utilizatorului. Lansata la sfarsitul lunii ianuarie, aplicatia a fost deja descarcata de peste 50.000 de persoane, in majoritate femei (54%). Creatorul ei, Matthew Homann, spune ca ideea i-a venit in urma cu aproape 10 ani.

"In acea perioada, eram pe punctul de a divorta. La locul de munca, eram sub presiune. Am fost facut sa inteleg ca daca esti celibatar, nu e bine si esti prost vazut. Apoi, parintii ma intrebau daca trebuiau sa pastreze un loc la masa pentru sotia mea de Ziua Recunostintei", a dezvaluit Matthew Homann.

In prezent, trei "tipuri" de clienti folosesc aplicatia. "Multi se folosesc de Invisible Boyfriend ca de o dovada, pentru a credibiliza o minciuna pe care au spus-o deja", a precizat creatorul aplicatiei. Apoi, altii cauta pur si simplu pe cineva cu care sa discute sau, in cazuri mai rare, un teren de antrenament. "Aplicatia le permite sa isi testeze tehnicile de cucerire a unei persoane", a adaugat, amuzat, Matthew Homann.

Jurnalista Charlotte Alter, care lucreaza pentru revista Time, a testat aplicatia, alegandu-l pe Leonardo DiCaprio (nu cel adevarat, bineinteles), sub forma un iubit virtual cu interese pronuntate pentru "mediul inconjurator, Titanic si automobilele sport". Ea dorea sa vorbeasca despre "copii si feminism", dar a descoperit foarte repede limitele aplicatiei. In articolul ei, jurnalista americana a deplans "imposibilitatea de a intretine conversatii serioase".

"Acesta nu este obiectivul nostru", i-a raspuns creatorul aplicatiei Invisible Boyfriend/ Invisible Girlfriend. "Ideea este de a furniza utilizatorului o dovada, nu de a-l forta sa se indragosteasca sau sa incredinteze cuiva secrete ce nu pot fi marturisite", a adaugat el. In contextul in care un serviciu de livrare a buchetelor de flori va fi propus in curand utilizatorilor, aplicatia va fi disponibila si in Europa incepand din vara acestui an.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri