Initiativa, numita Pangaea Alliance, va oferi brand-urilor acces la mai mult de 110 milioane de cititori online. „Unicitatea Pangaea rezida in calitatea partenerilor sai”, a declarat Tim Gentry, global revenue director la Guardian News & Media, publisherul Guardian. „Stim ca increderea este cel mai mare avocat al brandurilor, asa ca ne-am unit fortele pentru a scala beneficiile advertising-ului intr-un mediu de incredere”.

Piata globala de display advertising este estimata la circa 60 de miliarde de dolari, devenind insa dominata din ce in ce mai categoric de Facebook si Google. In Marea Britanie, de exemplu, cele doua entitati vor acoperi anul acesta jumatate din totalul publicitatii display, adica peste 1 miliard de lire sterline, conform eMarketer.

Alianta Pangaea incearca sa stopeze aceasta tendinta, prin alaturarea unor nume puternice, premium, de incredere, in presa. „Calitatea audientei Financial Times este ceea ce cumpara, pana la urma, advertiserii”, a declarat la randul sau Dominic Good, advertising sales director la Financial Times.

Proiectul va fi lansat in beta in aprilie, lansarea finala fiind asteptata la finalul anului.