Daca la inceputuri Google functiona ca un motor de cautare general, cu timpul acesta s-a dezvoltat si a introdus o diferentiere a modului in care cautam anumite informatii pe Internet. Ceea ce putini stiu astazi este ca principalul motiv pentru care astazi avem optiunea de a cauta imagini pe Internet se datoreaza cantaretei si actritei Jennifer Lopez.

Cunoscuta si sub numele de "J Lo", artista a fost motivul pentru care gigantul IT american a introdus un camp de cautare special dedicat imaginilor si astfel a inceput dezvoltarea platformei care astazi este utilizata de miliarde de oameni de pe intreaga planeta.

Citeste si:

Intr-o postare pe un site global dedicat comentariilor, presedintele executiv al Google, Eric Schmidt, a tinut sa detalieze care au fost motivele care au dus la introducerea unei noi categorii de cautari. "Larry Page si Sergey Brin, cofondatorii Google, s-au gandit la un mod in care sa faca interactiunea cu utilizatorii mult mai placuta asa ca au lansat posibilitatea de a cauta si imagini. Pana la urma oamenii voiau mai mult decat text. Totul s-a intamplat insa in anul 2000, cu ocazia Premiilor Grammy, cand rochia de culoare verde a actritei Jennifer Lopez a captat atentia intregii lumi. Pana la vremea respectiva a fost cea mai cautata sintagma pe motorul de cautare", isi aminteste Erc Schimdt.

La scurt timp dupa eveniment, Google a introdus posibilitatea cautarii de imagini web, astfel ca in 2001 baza de date cu imagini a gigantului IT american numara peste 250 de milioane de fotografii. In 2010, practic la 9 ani distanta, baza de date a Google depasea pragul de 10 miliarde de fotografii.

Si toate acestea doar datorita rochiei Versace de culoare verde pe care J Lo a purtat-o in anul 2000. Sa nu mai spunem ca orice imagine face cat 1000 de cuvinte.