Display advertising-ul a depasit alte categorii de publicitate, cu o rata de crestere de 15,2%. In 2014, totalul display s-a ridicat la 10,9 miliarde de euro.

Search-ul a inregistrat o evolutie de 10,8% si o valoare de piata de 14,7 miliarde de euro. Acesta continua sa fie cel mai mare canal in functie de venituri, dar a inregistrat o scadere a cresterii fata de 2013.

Europa Centrala si de Est a inregistrat o evolutie puternica a advertising-ului online, beneficiind de infrastructura broadband din ce in ce mai performanta si crestere a ratei de penetrare.

Citeste si:

Mobile-ul acoperea in 2014 17,7% din display, cu o crestere de 72,5% comparat cu 2013. Online video advertising-ul a inregistrat de asemenea o evolutie puternica, reprezentand 15,1% din display market.

Slovenia a inregistrat cea mai puternica evolutie pe piata de publicitate online, cu o crestere de 43,1%, in timp ce Irlanda si Belarus a evoluat cu 33,3% si respectiv 32,8%.

Marea Britanie a generat cele mai multe venituri, 8,9 miliarde de euro, urmata de Germania, 5,4 miliarde de euro si Franta, 3,7 miliarde de euro.