Uneori atat de similar incat, in instanta, ar putea pierde procesul de trademark – similar cu situatia mai veche a persoanei care a inregistrat DolceSport.eu.

Dar lucrul acesta nu intereseaza pe cei care tranzactioneaza, pe diferite site-uri de profil sau chiar platforme de anunturi, domenii cu mii sau chiar zeci de mii de euro. Transferul dreptului de folosinta se face relativ usor, sunt cativa pasi de urmat; interesant este insa daca si cine va cumpara domenii extrem de similare cu ale unor afaceri consacrate.

Am gasit urmatoarele domenii cu nume asemanatoare unor business-uri cunoscute:

Citeste si:

e-Mag.ro = 5.000 de euro
StatCounter.ro = 2.000 euro
Bookng.ro = Oferta Booking.com (Variatiuni – Buking.ro, Bookig.ro, Booing.ro)
Gerovital.eu = 4.000 euro (variatiuni – Gerovital.nl, Gerovital.it)
Vitol.ro = oferta
iLike-IT.ro = 50 euro
Coface.ro = Oferta
ComunicatulDePresa.ro = Oferta
Alipay.ro = Oferta
Aeroport-Oradea.ro = Oferta
Cheap-Hotels.ro = Oferta
EvolioShop.ro = Oferta
HoroscopulTau.ro = 210 euro
iNokia.info = 2.000 euro
MozillaFirefox.ro = 100 euro

Lista poate continua, cu nume care mai de care mai „apetisante”. Nu putem intelege cum cineva ar fi dispus sa dea nu 100 de euro, ci 1 euro pe domeniul MozillaFirefox.ro, insa, vorba romanului, nebun nu este cel care cere, ci cel care da banii respectivi. Practic, unii romani vor sa stranga o suma frumusica, inspirati probabil de vanzarea la sume fabuloase ale unor domenii precum Sex.com, Toys.com sau Diamond.com.

Diferenta majora este ca aceste domenii au nume generice, nu aduc atingere unor marci inregistrate si, poate la fel de important, au avut inainte de vanzare business-uri legitime, dezvoltate in timp.

Sursa foto: Shutterstock: Domeniu