Facebook considera, evident, ca paginile magazinelor sunt foarte importante insa, cu toate acestea, compania nu permite, efectiv, sa cumperi de pe acele pagini. Oficialii companiei au subliniat recent ca testeaza o optiune care sa permita magazinelor cu activitate pe Facebook sa vanda direct de pe pagini, scrie Engadget.com.

In prezent, vizitatorii paginilor retailerilor sunt redirectionati catre magazinele propriu-zise, unde clientii pot cumpara. Eforturile Facebook sunt inca la inceput de drum, cea mai mare retea sociala din lume introducand in teste doar cateva zeci de brand-uri.

Reteaua nu percepe in prezent niciun comision din vanzarile realizate direct pe platforma, dar, la un moment dat, este posibil ca acesta sa devina principalul generator de venituri pentru companie.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri