Jonah Peretti, fondator si director executiv al BuzzFeed, a declarat ca prin acest parteneriat strategic NBCUniversal si BuzzFeed isi unesc fortele pentru "a construi viitorul stirilor si divertismentului". De asemenea, BuzzFeed si NBC Universal vor lucra impreuna pentru a acoperi evenimente de o mare importanta, intre care Jocurile Olimpice de la Rio de Janeiro, de anul viitor, pentru care NBC detine drepturile de difuzare TV in SUA, scrie Mediafax.

"BuzzFeed si NBC Universal vor fi parteneri strategici si au foarte multe sa isi ofere reciproc", a declarat Kenneth Lerer, presedintele executiv al BuzzFeed. "Abia asteptam sa colaboram in privinta continutului TV, a filmelor, a Jocurilor Olimpice si sa incheiem parteneriate cu agentii de publicitate si branduri", a mai spus acesta. De cealalta parte, reprezentantii NBC Universal au spus ca au fost atrasi de oportunitatea de a beneficia de audienta foarte mare a BuzzFeed, un site care atrage in fiecare luna 200 de milioane de utilizatori unici, in timp ce clipurile publicate pe aceasta platforma sunt vizualizate lunar de 1,5 miliarde de ori.

"(BuzzFeed, n.r.) atrage o audienta masiva si loiala si a dovedit ca se numara printre cei mai creativi, populari si influenti jucatori din new media", a declarat Steve Burke, directorul executiv al NBC Universal. Confirmarea oficiala a acestui parteneriat vine la aproximativ doua saptamani dupa ce presa internationala a scris ca NBC Universal intentioneaza sa faca o investitie in site-ul BuzzFeed. Pe de alta parte, NBCUniversal a investit recent o suma de 200 de milioane de dolari si in compania digitala Vox Media, care detine, printre altele, site-ul de stiri The Verge. Aceste operatiuni fac parte din efortul companiei NBCU de a se dezvolta in zona digitala, pentru a atrage noi audiente.

Corporatia Comcast, care are sediul central in Philadelphia, este cel mai mare furnizor de televiziune prin cablu din SUA. Universal Networks International, divizia globala de televiziuni a NBCUniversal, este una dintre cele mai mari companii de divertisment din lume. Portofoliul sau include brandurile Universal Channel, Syfy, E! Entertainment Television, 13th Street, DIVA, Studio Universal, Telemundo, The Style Network si Golf Channel. Universal Networks International reprezinta si televiziunea Movies 24 in Marea Britanie. De asemenea, NBCUniversal News Group opereaza televiziunile CNBC si NBC News la nivel international. Universal Networks International este parte a NBCUniversal, o divizie a Comcast Corporation. Universal Networks International este prezenta si pe piata audiovizualului din Romania, prin intermediul televiziunilor Diva si E! Entertainment.

Sursa foto: BuzzFeed/Shutterstock