Facebook a prezentat saptamana aceasta doua modalitati noi prin care business-urile care au pagina pe cea mai mare retea sociala din lume isi pot creste vanzarile.

Reteaua sociala a inaugurat doua noi sectiuni – Shopping si Services, care permit business-urilor sa vanda produse si servicii direct pe paginile lor de Facebook, scrie Mashable.

Sheryl Sandberg, COO al companiei, a introdus update-urile la un eveniment cu presa la sediul companiei din Menlo Park, California, marti.

Facebook gazduieste 45 de milioane de pagini, a dezvaluit Sandberg. Shopping a inceput sa fie testat in iulie si permite retailerilor sa afiseze si sa vanda direct din Facebook produsele aflate in magazinele online. Similar, sectiunea Services, care se adreseaza companiilor ce ofera servicii profesionale (mecanici, saloane de infrumusetare etc.), permite business-urilor sa scoata in evidenta ofertele.

Noile sectiuni sunt inca in stadiu de testare alaturi de un grup limitat de business-uri, insa oficialii companiei au subliniat ca facilitatile vor fi extinse in urmatoarele saptamani.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri