Avand in vedere previziunile privind investitiile in publicitatea pe mobil de 100 de miliarde de USD in 2016 (51% din toate investitiile in digital) si dublarea acestei sume pana in 2019 (70% din totalul cheltuielilor cu publicitatea digitala*), publicitatea pe mobil este cheia pentru orice om de marketing. In ciuda acestor tendinte, pana acum nu a existat o tehnologie de maximizare a investitiilor in reclamele online, construita pe ceva mai mult decat metrice de expunere.

GfK anunta ca dispune de toate instrumentele de care au nevoie agentiile de media, publisherii si advertiserii pentru a evalua imaginea completa cross-media, inclusiv de la nivel de impact asupra brandului. Aceasta presupune nu numai masurarea efectiva a expunerii la reclame la nivel individual, ci si atribuirea acestor expuneri pe multiplele dispozitive disponibile, precum si diferite ecosisteme.

Aceste solutii sunt in prezent folosite si optimizate si vor fi incluse in portofoliul GfK, inclusiv in studiile de tracking de comunicare GfK Experience Effects, incepand cu noiembrie 2015.

"Anul trecut in aceasta perioada sustineam prezentari in cadrul conferintelor si le spuneam clientilor ca marea problema in publicitatea pe mobil este ca nu putem evalua corect reclamele - in ciuda faptului ca sunt atat de multe date disponibile - in principal din cauza confidentialitatii si a provocarilor tehnologiei. Suntem acum in masura sa oferim mai multa claritate in evaluarea cross-media completa, aderand in acelasi timp deplin la codurile de confidentialitate si la legislatie", spune Arno Hummerston, Director Global, Digital Market Intelligence la GfK.

GfK a dezvoltat, de asemenea, o abordare multi-fatetata impreuna cu Facebook pentru a pune la dispozitia clientilor o evaluare solida a eficientei campaniilor de publicitate pe toate dispozitivele. Avand in vedere targetarea si reach-ul campaniilor Facebook, aceste noi solutii permit masurarea integrala a eficientei campaniei.

Hummerston continua: "Prin combinarea masurarii expunerii la reclame pe browser-ul PC cu masurarea expunerii la reclame in browser-ele mobile si de asemenea in aplicatii, GfK reuseste sa inchida circuitul masuratorilor digitale cross-media. Avem o acoperire si o scala mare prin parteneri precum Facebook. Vom continua sa investim in dezvoltarea solutiilor noastre pentru reclamele online pentru a ajuta oamenii de marketing sa isi inteleaga mai bine eforturile in spatiul digital. In acest fel, ei pot oferi campanii mai bine integrate si mai performante."

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri