Serviciul de streaming muzical Apple Music a atras 6,5 milioane de abonati, numarul total al utilizatorilor ajungand la 15 milioane de la lansarea de la sfarsitul lunii iunie, a declarat directorul general al Apple, Tim Cook, la WSJDLive, conferinta in domeniul IT organizata de Wall Street Journal.

Cook a precizat ca Apple are 6,5 milioane de clienti platitori si 8,5 milioane de utilizatori care se afla intr-o perioada de proba de trei luni. Apple a lansat Apple Music pe 30 iunie si a oferit utilizatorilor o perioada de trei luni in care pot folosi serviciul gratuit. Dupa incheierea acestei perioade, utilizatorii care doresc sa foloseasca in continuare Apple Music platesc 9,99 dolari pe luna pentru abonamentele individuale si 14,99 dolari pentru familii, scrie Mediafax.

Prima serie de clienti a iesit din perioada de proba la sfarsitul lunii septembrie. In luna august, vicepresedintele Eddy Cue, care coordoneaza dezvoltarea Apple Music, a declarat ca 11 milioane de oameni utilizau versiunea de proba a serviciului. Acest fapt sugereaza ca aproape 60% dintre utilizatorii respectivi au decis sa plateasca serviciul, dupa incheierea perioadei de trei luni.

Serviciul concurent Spotify AB, lansat in 2008, are 75 de milioane de utilizatori si 20 de milioane de abonati. Cook a spus ca utilizatorii reactioneaza pozitiv la una dintre principalele functii care diferentiaza serviciul Apple Music, respectiv administrarea umana a listelor de titluri muzicale.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri