Veniturile totale au urcat in trimestrul al treilea de la 3,2 miliarde de dolari in urma cu un an la 4,5 miliarde de dolari. Analistii anticipau venituri de 4,37 miliarde de dolari. Profitul net a avansat de la 802 milioane de dolari la 891 milioane de dolari.

La 30 septembrie, Facebook avea 1,55 milioane de utilizatori activi pe luna, in crestere cu 14% fata de intervalul similar din 2014. Dintre acestia, 1,39 milioane au folosit serviciul Facebook de pe dispozitive mobile.

Actiunile Facebook au urcat cu circa 5% in urma informatiilor, la un nivel record de 109,34 dolari pe unitate.
Datele referitoare la audienta sugereaza ca Facebook este pe cale sa depaseasca media traditionala, ca forta de publicitate, astfel ca investitorii au trecut cu vederea cheltuielile uriase ale Facebook pentru angajari si constructia de centre de date.

Citeste si:

Facebook a inregistrat 8 miliarde de vizualizari video pe zi, din partea a 500 de milioane de persoane, comparativ cu 4 miliarde de vizualizari in aprilie. Site-ul Facebook si serviciul photo Instagram, care a deschis platforma pentru toti furnizorii de publicitate, in trimestrul trei, au atras mai mult de un minut din cinci petrecute online de utilizatorii de dispozitive mobile din SUA, a declarat directorul operational Sheryl Sandberg.

Veniturile din publicitate au crescut cu 45,4%, la 4,3 miliarde de dolari, 78% fiind generate pe dispozitive mobile, fata de 66% in urma cu un an. Cheltuielile Facebook au crescut cu 68% fata de aceeasi perioada a anului trecut, la 3 miliarde de dolari.