Achizitionata de Facebook pentru circa 22 miliarde de dolari in urma cu doi ani, WhatsApp a depasit 900 de milioane de utilizatori activi in septembrie 2015. Desi unii utilizatori s-au aratat ingrijorati ca Facebook va incepe sa introduca reclame pentru a monetiza serviciul, acesta a ramas neschimbat de la inceputuri – gratuit pentru primul an, apoi cate un dolar pe an pentru urmatorii, scrie Venturebeat.com.

Cu toate acestea, conform lui Koum, acest model de business „chiar nu functioneaza pentru unii oameni”. El a notat ca unele persoane nu au carduri de credit, de exemplu, in timp ce, este demn de notat, alte aplicatii de mesagerie, inclusiv Facebook Messenger care a depasit 800 de milioane de utilizatori aceasta luna, sunt gratuite.

In loc de taxa de 1$/an, compania va incepe sa experimenteze conectarea utilizatorilor persoane fizice cu companii. Fondatorul aplicatiei a recunoscut ca, in prezent, nu au pus la punct un plan anume pentru ca acest lucru sa se intample. Focusul se va pune insa pe monetizarea business-urilor care, la un moment dat, vor fi prezente pe WhatsApp.