Viziunea echipei sale este insa mai ambitioasa de atat: vrea ca sistemul sau de operare sa fie folosit in cativa ani si de ceilalti producatori de ceasuri inteligente. Strategia este asemanatoare cu cea folosita de Tesla, care nu e un producator auto, ci o companie de energie, a spus Radu Georgescu intr-o prezentate sustinuta la Stanford University si postata pe contul sau de Facebook , conform Revistei Cariere.

Intre industria traditionala a ceasurilor si cea a gadgeturilor lansate de companiile de tehnologie exista inca o veriga lipsa si tocmai in acest spatiu s-a pozitionat Vector Watch, a declarat Radu Georgescu in prezentarea sa din Silicon Valley. Pentru a face legatura dintre cele doua industrii a adus alaturi de fondatorul companiei, Andrei Pitis, un specialist in tehnologie, pe Joe Santana, fost CEO Timex.

In 18 luni au reusit sa creeze ceasul inteligent care, potrivit antreprenorului, nu numai ca iti permite sa faci cam tot ce ti-ai dori, ci si arata bine. Mai mult, nu e un singur ceas, ci o colectie de ceasuri de forme si culori diferite. „Cu zero buget de marketing am vandut in primele doua luni peste 10.000 de ceasuri. Cum? Nu stiu. Oamenii pur si simplu le iubesc. Am avut multe articole de presa, la nivel global. Tintim o piata imensa”.

Citeste articolul integral pe Revista Cariere.

Sursa foto: wongwean / shutterstock