Persoanele private nu vor mai putea sa faca publicitate la arme pe reteaua de socializare Facebook si pe aplicatia sa de editare foto Instagram, informeaza BBC.

Facebook avea deja o regula prin care era interzisa vanzarea de arme in cazul persoanelor a caror identitate nu putea fi verificata. Noua decizie luata de compania condusa de Mark Zuckerberg vizeaza insa stoparea tuturor tranzactiilor cu arme realizate pe Facebook si Instagram de catre persoane private. Companiile care au insa acest obiect de activitate vor putea in continuare sa publice reclame la arme pe Facebook si Instagram, potrivit Mediafax.

Decizia companiei Facebook vine la trei saptamani dupa ce presedintele SUA, Barack Obama, a anuntat o serie de masuri menite sa diminueze atacurile armate, care includ si noi restrictii in privinta achizitiei de arme. Astfel, magazinele care vand arme de foc vor avea nevoie de licente speciale emise de Biroul pentru Alcool, Arme de foc si Explozibil din SUA, iar cumparatorii vor fi verificati atent.

Noua regula impusa de Facebook introduce pentru vanzarea de arme aceleasi restrictii pe care reteaua de socializare le impune in privinta drogurilor si a medicamentelor eliberate pe baza de prescriptie medicala. Facebook este cea mai mare retea de socializare din lume, avand 1,59 de miliarde de utilizatori activi in fiecare luna. Instagram, o platforma folosita in general pentru distribuirea de fotografii, este detinuta tot de Facebook Inc si a depasit 400 de milioane de utilizatori, in 2015.

Sursa foto: Ttatty / Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri