Facebook a lansat transmisiile live pe iPhone, care pot fi realizate cu ajutorul unui buton din fereastra de „update status” a aplicatiei de mobil ("Clip video in direct", in interfata in limba romana).

La prima accesare a acestei facilitati, Facebook solicita utilizatorului permisiunea de a folosi camera si microfonul, dupa care cere un nume pentru transmisie si selectarea celor care vad transmisia (Public/Prieteni/Doar eu/etc.). Conform anuntului oficial al companiei, transmisiile live, care au fost introduse experimental in decembrie, sunt disponibile pentru utilizatorii din SUA, dar Mediafax a testat aceasta facilitate si din Romania, potrivit Mediafax.

Transmisia este disponibila nu numai pentru conturile personale, ci si pentru persoane publice si paginile verificate, iar live-ul va putea fi realizat in curand si de pe dispozitivele cu Android. Comunicarea este unidirectionala (utilizatorul catre platforma, spre deosebire de Skype sau Facetime, care creeaza o conversatie), iar cei care vad transmisia pot reactiona prin mesaje text. Pentru a primi transmisiile live ale unui prieten sau ale unei pagini trebuie sa va abonati, ceea ce inseamna ca o transmisie neanuntata are, in momentul de fata, doar cativa spectatori.

Facebook le sugereaza doritorilor de live sa anunte transmisia inaintea acesteia, pentru un public mai mare. Clipul video transmis de Facebook este patrat. Utilizatorii au optiunea de a-l salva pe mobil dupa incheierea transmisiei. Platforma va incepe in curand sa ofere pe scara larga si diversificarea butonului de "like", anuntata anul trecut. Utilizatorii vor putea opta pentru alte sase tipuri de reactie la postarile altora: "angry", "sad", 'wow", "haha", "yay" si "love".

Sursa foto: Alexey Boldin_Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri