In incercarea de a-si motiva angajatii, o echipa care oricum a fost restructurata in ultimii ani, Marissa Mayer, CEO-ul Yahoo, ar fi investit 1 milion de dolari pentru a trimite angajatilor companiei cate o un exemplar cu citate inspirationale, noteaza presa internationala.

Potrivit informatiilor aparute, cartea ar fi necesitat un cost de tiparire estimat la 1 milion de dolari, fiind vorba de cateva zeci de mii de exemplare, in care CEO-ul Yahoo ar fi schitat viziunea si idealurile sale cu brandul Yahoo pe care il conduce.

Pentru companiile din Silicon Valley aceasta strategie nu este o noutate, fiind chiar ceva destul de obisnuit, insa surprinzator este faptul ca o companie cu mari dificultati financiare si condusa de catre un manager care tocmai pentru acest lucru a fost numit la conducerea companiei a facut acest pas.

Marissa Mayer a fost numita la conducerea operatiunilor Yahoo in vara anului 2012 pentru a schimba strategia companiei pe plan global, intr-o lupta acerba pe care a dus-o pe mai multe fronturi cu giganti precum Google sau Facebook.

Citeste si:

Continuand trendul negativ pe parcursul ultimilor ani, serviciul Yahoo s-a confruntat cu mari probleme atat in ceea ce priveste securitatea utilizatorilor cat si la nivelul operatiunilor.

Cele mai recente informatii sustin ca CEO-ul companiei va anunta cat de curand o strategie de reducere a numarului de angajati cu aproximativ 15%, asta dupa ce si rezultatele operationale au fost unele negative.

Se anunta schimbari majore la Yahoo

Se anunta schimbari majore la Yahoo

Chiar si asa, serviciile SimilarWeb sau Alexa pozitioneaza Yahoo drept cel mai citit website de stiri la nivel global, cu peste 7 miliarde de cititori pe luna, fiind al patrulea cel mai vizitat site de pe glob.

Compania Yahoo a fost infiintata in anul 1994 de catre Jerry Yang si David Filo.