Este productiv sa iti lasi angajatii sa stea pe retele sociale la munca? Scade cumva productivitatea sau, din contra, o dezvolta prin cresterea loialitatii? Sunt intrebari care au fost dezbatute intens in ultimii ani si, mai nou, se pare ca Facebook a gasit o solutie – Facebook at Work.

Aflat in closed beta in 2015, serviciul enterprise Facebook at Work a devenit activ, recent, si in Romania.

Companiile se pot inscrie in serviciu si angajatii pot sa intre in canalul privat Facebook at Work. Toate postarile, mesajele, facilitatile si instrumentele vor ramane in esenta aceleasi ca in varianta normala a Facebook-ului; marea diferenta este insa faptul ca nu vor exista interactiunile private dintre „contul personal si prezenta personala a individului de pe Facebook cu contul de pe Facebook at Work”.

Practic, ce se intampla la munca, ramane la munca.

Facebook at Work are potentialul de a rezolva unele dintre problemele cu care IMM-urile s-au confruntat de-a lungul timpului, respectiv comunicarea libera pe Facebook atunci cand angajatii se afla in timpul programului. Pe Facebook at Work, acest lucru poate fi realizat, insa intr-un mediu mult mai controlat, pentru protectia companiei dar si a angajatilor.

Facebook a testat serviciul pe circa 300 de companii anul trecut. Inca o parte pozitiva – serviciul nu are reclame incluse, companiile putand plati pentru facilitati suplimentare din interiorul retelei.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri