“Postasul este este unul dintre simbolurile Postei Romane, care se bucura de o incontestabila si unanima apreciere. Majoritatea oamenilor au o relatie foarte buna cu postasul lor, de multe ori chiar de prietenie. Ne-am folosit de imaginea pozitiva a postasului si l-am adus in mediul online, si astfel Postasul Digital a devenit veriga lipsa dintre Posta Romana si mediul de comunicare preferat al acestor vremuri. Am vazut in acest concept si o excelenta platforma de comunicare, in timp real, cu clientii Postei Romane, iar feedbackul primit ne-a confirmat acest lucru“, a declarat Irina Purcaru, director directia operatiuni si relatii comerciale, din cadrul Postei Romane.

Potrivit lui Robert Capraru, head of design&UX la atelieru.ro, conceptul creativ a vizat implementarea paginii "http://intreaba.postasul.ro/“, un landing-page de campanie unde userii pot discuta cu postasul prin intermediul unei ferestre de chat. „Postasul Digital utilizeaza un algoritm de inteligenta artificiala care poate sa detecteze cuvinte cheie in mesajele primite de la useri, raspunzandu-le acestora cu trimiteri catre serviciile Postei Romane”, a declarat Robert Capraru.

Landing page-ul a avut 150.000 de useri unici in perioada de campanie, cei mai multi useri fiind interesati de serviciile de transfer de bani, in timp ce numarul de useri unici inregistrati de www.posta-romana.ro a crescut cu 23%. In cele 3 luni de campanie au fost inregistrate peste 600 de transferuri online, cu o valoare medie a transferului de 450 de lei, si aproximativ 200 de abonamente de presa realizate prin intermediul noului site.

De la lansarea noului site, numarul total de clienti exclusive online ai companiei a fost de aproximativ 1.700. Ad-urile campaniei au fos targetate atat userilor din Romania, cat si celor mai importante comunitati de romani din tari europene, cele mai multe click-uri inregistrandu-se in Italia, Spania, Germania si Marea Britanie.