Utilizatorii Instagram pot posta de saptamana aceasta videoclipuri de pana la un minut lungime, de la doar 15 secunde, in incercarea Facebook de a atrage advertiseri care investesc in prezent in servicii concurente precum Snapchat si YouTube.

Noua facilitate a fost lansata marti pentru un grup limitat de utilizatori, urmand sa fie disponibil pe plan mondial „in urmatoarele luni”.

Videoclipurile devin din ce in ce mai importante in economia retelelor sociale, si in special pentru Instagram si Facebook. Instagram subliniaza ca in ultimele sase luni, timpul petrecut de utilizatori vizualizand clipuri a crescut cu peste 40% - timp care inseamna oportunitati in advertising, scrie CNBC.

Investitiile in publicitate video din SUA vor atinge anul acesta 9,59 miliarde de dolari, in crestere cu 28,5% fata de anul precedent, conform eMarketer. Pe mobile, cresterea investitiilor va fi mai mare, de 47%. In paralel, numarul de utilizatori ai Instagram creste, atingand 400 de milioane de utilizatori activi, lunar, la nivel global.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri