La conferinta F8 de saptamana aceasta, Mark Zuckerberg, CEO al Facebook, a introdus un nou instrument pe care dezvoltatorii il pot folosi pentru a se folosi de reach-ul Messenger, pozitionand platforma de mesagerie ca o modalitate pentru business-uri si publisheri de a atinge consumatori pe care altfel nu i-ar fi putut avea, scrie Businessinsider.

Canalul mobil messenger are in prezent peste 900 de milioane de utilizatori, potential trafic pentru publisheri.

Spre deosebire de alte platforme precum Twitter sau chiar Facebook Instant Articles, publisherii nu pot personaliza stirile pe care utilizatorii le primesc. Followerii primesc tot continutul in feed, chiar daca sunt sau nu sunt interesati de subiect. Botii de pe Messenger, pe de alta parte, sustine Zuckerberg, vor distribui stiri luand in considerare preferintele utilizatorilor, personalizat. Subscriberii chatbot-ilor publisherilor de pe Messenger vor primi, deci, continut personalizat in functie de preferintele lor anuntate dar si comportament.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri