Mai sunt doua zile in care te poti inscrie la cursurile de digital organizate de IAB Romania, tarifele incepand de la 200 de euro. Cursul care a starnit pana in prezent cel mai mare interes este cel de mobile engagement.

IAB Academy este programul educational al IAB Romania, cu sustinerea IAB Europe, principalelor agentii de publicitate din Romania si altor organizatii, ce se adreseaza studentilor si juniorilor care isi doresc o cariera in publicitate online si nu numai. Scopul sau este dezvoltarea pietei de publicitate online prin formarea specialistilor in mod continuu, teoretic si practic.

Tarife pentru participarea la IAB Academy:
Curs o zi: 300 euro
Curs doua zile: 500 euro

Tarife pentru membrii IAB Romania
Curs de o zi: 200 euro
Curs de 2 zile: 350 euro

Discounturi aplicabile (discounturile se cumuleaza/ se aplica secvential)
Early bird: 25%
3 participanti de la aceeasi companie: 10%
3 cursuri achizitionate de acelasi cursant/companie: 10%
Se pot organiza cursuri dedicate pentru o singura companie sau intr-un alt oras.

"Noi oferim pentru cei care vor sa inceapa o cariera in digital si Bursa IAB Romania - un program prin care sunt pre-finantate cateva locuri la 6 dintre cursurile IAB Academy (cele din modulul de baza) urmand ca apoi cursantii care au aplicat pe aceste locuri sa primeasca stagii de internship si/sau angajare in agentiile care sprijina Bursa. Participarea la Bursa IAB dureaza aprox 2 luni, in cursuri de 1 sau 2 zile pe saptamana. Cursurile vor avea loc la sediul IAB Romania. Fiecare curs se va incheia cu un proiect de tema”, spun reprezentantii IAB Romania.

Evaluarea finala se va desfasura in fata reprezentantilor IAB si a companiilor care ofera internship/oportunitatea de angajare. In decursul celor 7 saptamani vor avea loc si “Zilele Portilor Deschise” in agentiile sustinatoare.

Aplicatia consta in trimiterea catre IAB Romania a CV-ului, a unei scrisori de motivatie din care sa reiasa determinarea de a lucra in mediul online precum si a unui eseu ca raspuns la urmatorul enunt: “Aveti o afacere (la alegerea dumneavoastra - va rugam sa o mentionati/descrieti pe scurt in eseu) si un buget de promovare de 1000 de euro. Cum alegeti sa folositi acest buget pentru promovare online si de ce ati ales acele canale?”

„Cursul care a starnit cel mai mare interes este cel de Mobile Engagement - avem deja 4 inscrieri. Numarul maxim de participanti la fiecare curs este de 10”, subliniaza reprezentantii IAB.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri