Concurenti precum Amazon, Hulu, HBP si Sling TV continua sa isi imbunatateasca serviciile, in timp ce Amazon a declarat razboi pe fata Netflix prin lansarea unui serviciu similar, disponibil in SUA, Prime Video.

Veniturile companiei s-au situat putin sub 1,96 miliarde de dolari, fata de 1,97 miliarde de dolari cat se asteptau analistii de pe Wall Street. Compania cu sediul in California a adaugat 6,74 milioane de noi abonati in primul trimestru, mai bine decat estimarile de 6,10 milioane. Acest lucru s-a datorat, in mare parte, intrarii pe 130 de noi piete, in luna ianuarie a anului curent.

Estimarile pentru trimestrul doi nu sunt insa atat de roz – Netflix estimeaza ca va adauga 2 milioane de noi abonati pe plan international, comparat cu 2,37 milioane in aceeasi perioada a anului precedent. „Aceasta este sub estimarile analistilor si reflecta o scadere neasteptata, in ciuda extinderii globale”, spune analistul Tony Wible, de la Drexel Hamilton. „Investitorii ar trebui sa se uite atent la companie”, avertizeaza el.

Citeste si:

Pe piata principala, SUA, Netflix se astapta sa isi creasca numarul de abonati in trimestrul doi cu doar 500.000, comparat cu 900.000 in aceeasi perioada a anului trecut.

Netflix explica estimarile slabe de evolutie pe pietele internationale prin faptul ca aceasta perioada a anului trecut a fost influentata pozitiv de lansarile din Australia si Noua Zeelanda, in timp ce in acest an, cresterea consistenta din intrarea in cele 130 de tari, inclusiv in Romania, a venit in primul trimestru.

Netflix intra oficial in Romania: care sunt preturile la abonamente

Netflix intra oficial in Romania: care sunt preturile la abonamente