Oficialii Alphabet au subliniat ca evolutia a continuat pe masura ce companiile au cumparat mai multe reclame pe motorul de cautare si alte produse, utilizatorii intrand din ce in ce mai mult pe acele reclame.

Veniturile, influentate pozitiv de business-ul de advertising, au crescut cu 21%, pana la 21,5 miliarde de dolari in al doilea trimestru, depasind estimarile analistilor care estimau 20,76 miliarde de dolari. Valoarea actiunilor companiei a crescut cu 4% dupa afisarea rezultatelor financiare, scrie WSJ.com.

„Trimestrul a fost influentat pozitiv de segmentul mobile”, a declarat Sundar Pichai, director executiv la Google. „Investitiile noastre in mobile dau roade si vom continua evolutia pe YouTube, Android si advertising”.

Citeste si:

Desi Google inca controleaza 31% din cele circa 187 de miliarde de dolari venituri globale in piata de digital-ads, cota de piata a Facebook a crescut la 12%, de la 8,6% in 2014, conform companiei de cercetare eMarketer.

Alphabet a inregistrat profit net de 4,88 miliarde de dolari, in crestere de la 3,93 miliarde de dolari cu un an in urma.