Versiunea digitala a revistei Playboy costa 17,99 de dolari pe an si 5,99 de dolari pe numar. Pretul abonamentului pentru un an este acelasi ca cel pentru varianta print, insa pretul pe un exemplar print este mai mare, de 7,99 de dolari. In plus, Playboy ofera un pachet de exemplare print si digitale, pentru 19,99 de dolari.

Decizia companiei de a lansa revista in magazinele digitale face parte dintr-un plan mai larg de a creste incasarile din mediul digital, concentrand continutul revistei la subiecte din domeniile stil de viata, divertisment si cultura, in locul fotografiilor cu femei nud, scrie News.ro.

Publicul revistei din mediul digital a crescut constant in ultimii ani, in timp ce tirajul publicatiei a scazut de la varful inregistrat in anul 1975, de 5,6 milioane de exemplare, la mai putin de 600.000 de exemplare la mijlocul anului 2016.

Clientii care descarca aplicatia in cursul lunii octombrie primesc sase exemplare Playboy din anul 2016, incepand cu numarul din martie 2016, cu un design nou si primul fara nuditate. Revista distribuie varianta digitala prin intermediul platformei Zinio Pro.

Citeste si:

”Includerea in magazinele iTunes si Google Play este un prag important pentru Playboy in timp ce continuam sa exploram oportunitatile de a prezenta continutul nostru unor noi publicuri din intreaga lume”, a spus David Israel, directorul de operatiuni si directorul financiar al companiei Playboy Enterprises.

Numarul revistei Playboy intitulat “Renegades”, din luna octombrie, ii prezinta pe actrita si cantareata Sky Ferreira, pe actorul de comedie Kevin Hart, precum si pe actrita si scenarista serialului ”Fresh Off the Boat”, Ali Wong.

Noua aplicatie a revistei Playboy se alatura altor aplicatii pentru dispozitive mobile oferite de companie, precum Playboy Now, a aplicatie pentru site-ul Playboy.com, si Playboy Classic, cu un pret de 2,99 de dolari pentru un abonament de 30 de zile si 19,99 de dolari pentru un abonament pe un an, care contine, intre altele, articole, interviuri, galerii foto si glume din arhiva companiei.

Lansata in 1953 de Hugh Hefner, cu o fotografie nud a actritei Marilyn Monroe pe coperta primului ei numar, revista Playboy, cu periodicitate lunara, a atras publicul prin fotografii cu modele nud. Compania a renuntat, insa, la publicarea de fotografii nud, in prima parte a acestui an, intrucat strategia a devenit ”perimata” intr-o epoca in care materialele pornografice sunt usor disponibile pe internet.