Recent insa, oficialii Facebook au anuntat cateva idei care ar putea duce la cresterea veniturilor din clipuri – si o idee ar putea sa nu fie pe placul tuturor utilizatorilor, scrie BBC.com.

Videoclipurile au pornit automat in news feed-urile userilor, ducand la adaptari interesante din partea celor care le incarca – “clipuri mute”, cu subtitrari, au devenit prevalente pe retea, advertiserii fiind obisnuiti cu ideea ca oamenii se uita la clip-uri, dar fara sonor.

Pana la finalul anului insa, Facebook va introduce clipuri care vor rula automat cu sunet, o miscare pe care compania deja a inceput sa o testeze pe un numar limitat de utilizatori. Compania spune ca, pana in prezent, a primit “feedback pozitiv”.

Citeste si:

“Cu acest update, sunetul va creste si va scadea in intensitate pe masura ce dai scroll in news feed, aducand viata clipurilor”, au explicat reprezentantii Facebook. “Oamenii se asteapta sa auda atunci cand sistemul audio de la terminalele mobile este pornit”, continua oficialii Facebook.

Compania a subliniat ca daca telefonul este pe mute, clipurile nu vor rula automat cu sunet.