Gemius a dezvoltat de anul trecut un nou studiu, primul si singurul disponibil in Romania, care analizeaza intreaga piata de publicitate online prin prisma utilizatorului final. Mai simplu spus, daca esti advertiser, publisher sau agentie si vrei sa ai date complete despre toate tipurile de reclame si website-uri – da, inclusiv retele de socializare si motoare de cautare- trebuie sa ai AdReal. Daca esti si competitiv, o sa vrei sa tragi cu ochiul la competitie si sa afli care sunt strategiile lor de marketing, iar AdReal te ajuta foarte mult.

In AdReal gasesti cei mai importanti indici de masurare de care ai nevoie pentru o analiza detaliata: Share of Voice, Real Users, Impressions, Reach, Frequency, Viewability, Watching Time, GRP si profile socio-demografice.

Studiul nu doar ca este intens folosit in Polonia, Ucraina, Rusia si Germania, dar in Romania beneficiaza deja de el ca early adopters: Starcom, Conversion, Mindshare, Fashion Days, MedLife, Heineken, Unilever, OLX, Ringier, ARBOMedia si Republica. AdReal a fost recunoscut si la nivel international prin premiul IAB Europe Research castigat in mai 2017 la categoria „Masurarea Audientei”.

Daca v-au trezit interesul si vreti sa mai povestiti despre AdReal, date, masurarea audientei, pe cei din echipa Gemius ii gasiti la adresa contact@gemius.com, iar ca un teaser puteti verifica oricand reclamele video cu cei mai multi Real Users aici.

Gemius: tehnologie online prezenta in 35 de tari. gemiusAudience* - audienta completa online; gemiusDirectEffect – 3rd party adserver dedicat advertiserilor si agentiilor de media; AdOcean - best 1st party adserver; gemiusProfileEffect, gemiusProfile - post-campaign si website profiling; gemiusPrism – web analytics tool; gemiusHeatMap – page analytics; gemiusReccomend – ecommerce recommendation engine;

Sursa foto: garagestock/Shutterstock