„Ne asteptam ca noul sediu sa contribuie la optimizarea comunicarii in interiorul agentiei si sa creasca eficienta muncii. Este un spatiu generos, de 250 de mp si raspunde foarte bine nevoilor noastre. Vechiul sediu se intindea pe doua etaje, iar interactiunea se facea mai mult prin intermediul canalelor de comunicare interne si mai putin prin interactiune directa. La noi, in medie, lucreaza cate sase persoane pentru fiecare campanie SEO pe care o derulam, astfel ca se transmit intern zeci, poate sute de mesaje lunar. De acum, acest schimb de informatii se va realiza intr-un mod mult mai facil“, a explicat Mihai Vinatoru, managing partner DWF.

Spre deosebire de vechiul sediu, care avea doar 120 mp, noul spatiu de lucru este un open space de doua ori mai mare, cu doua sali de sedinte si spatiu pentru pauze si momentele de relaxare. Tot efortul presupus de aceasta mutare a fost posibil si datorita partenerilor cu care agentia a colaborat. Agentia imobiliara 24Real, prin consultantul Constantin Capraru, echipa de mutari Engineer Moving, Infinity Telecom pentru infrastructura si acces la internet si echipa de arhitecti One Design, condusa de Alexandru Balan si Paul Samsonescu, care a ajutat la amenajarea spatiului.

„Dupa acest pas important, ce ne mai dorim pentru anul acesta este sa aprofundam metodologia de lucru si sa o eficientizam, astfel incat sa oferim clientilor nostri servicii cat mai bune. Ca sa putem atinge acest deziderat, vom dezvolta echipa pana la 35 de membri. Noi suntem impartiti in patru departamente: Tehnic, Link Building, Content Marketing, Client Service si independent de acestea de productie, mai avem si zona de New Business, adica departamentul de Marketing si Vanzari.

Citeste si:

Vom investi si pe partea de instruire a persoanelor care deja fac parte din DWF. Vrem sa crestem numarul cursurilor interne, sa oferim acces la webinarii sustinute de specialisti internationali si acces la unelte premium din piata. De asemenea, pentru persoanele care se vor alatura echipei noastre, pregatim un program de mentorat care sa le ofere o integrare cat mai facila“, explica Sorin Draghici, managing partner DWF.

DWF a avut o cifra de afaceri de 1.6 milioane lei pentru primul semestru al acestui an, o crestere cu 60% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Trendul ascendent se datoreaza in mare masura retentiei pe termen lung a clientilor, dar si integrarii de noi proiecte.