Investitorii nemultumiti ca actiunile Facebook au scazut dupa listarea companiei la bursa, in luna mai, platesc pretul pariului pe o crestere imediata, comenteaza miliardarul american Warren Buffett, citat de Bloomberg.
"Nu ar trebui sa cumperi o ferma pentru ca crezi ca o vei vinde a doua zi pentru mai multi bani. Este un motiv groaznic sa cumperi actiuni", a spus Buffett intr-un interviu la Bloomberg Television, preluat de Mediafax.

Facebook a debutat pe bursa pe 18 mai, la un pret de 38 de dolari pe actiune. La aceasta cotatie, capitalizarea companiei era e 104,2 miliarde dolari.

Actiunile companiei au scazut insa cu 19% de atunci, starnind nemultumire in randul investitorilor.

"Un numar foarte mare de oameni care au cumparat initial Facebook au facut-o pentru ca au crezut ca va creste a doua zi. Nu am cumparat in viata mea o actiune in acest scop", a declarat reputatul investitor.

Buffett a adaugat ca evita, de obicei, sa investeasca in companii din sectorul IT, deoarece nu are cunostintele necesare pentru a le evalua corect.

El recomanda investitorilor sa analizeze perspectivele pe termen lung ale unei companii inainte de a investi in actiuni.

Warren Buffett si-a construit imperiul de afaceri timp de patru decenii, in jurul companiei Berkshire Hathaway, al carei portofoliu de actiuni este evaluat in prezent la aproximativ 90 miliarde de dolari. Prin holding, Buffett detine participatii importante la numeroase companii mari, precum Coca-Cola sau banca Wells Fargo.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri