Firma de brokeraj Tradeville va aduce cinci noi actiuni pe sistemul alternativ de tranzactionare (ATS) al Bursei de Valori Bucuresti (BVB) si va renunta la calitatea de market maker pentru cinci emitenti. Printre companiile noi se afla Alibaba si Lufthansa, in vreme ce OMV va fi cel mai important nume care nu va mai avea market maker.

Schimbarile vor avea loc in jurul datei de 2 decembrie 2014, a anuntat compania.

Pe langa cele 26 actiuni deja existente in oferta ATS BVB, Tradeville va adauga urmatoarele cinci companii: Alibaba – cel mai mare IPO din istorie, Deutsche Post – una dintre cele mai mari companii de curierat din lume, Lufthansa – cea mai mare companie de transport aerian din Europa, Continental – unul dintre cei mai mari producatori de anvelope din lume si Commerzbank – a doua banca din Germania.

Totodata, Tradeville renunta la calitatea de market maker pentru actiunile Heineken, L’Oreal, Christian Dior, Danone si OMV, urmare a unei analize a interesului investitorilor, reflectat de numarul scazut de tranzactii. Conform Codului BVB – operator de sistem, aceste titluri pot fi in continuare tranzactionate pe ATS. Incepand cu data de 21 octombrie 2014 si pana la data de 3 decembrie 2014, inclusiv Tradeville va continua sa mentina doar ordine ferme de cumparare pentru minimum 100 de actiuni HEIA, CDI, OR, BN si respectiv minimum 1000 titluri OMV, pentru cel putin 70% din timpul unei sedinte de tranzactionare, la parametrii existenti.

“Schimbarile se datoreaza unei reasezari a activitatii de market-making, pentru a veni in intampinarea segmentelor de piata care prezinta cel mai mare interes pentru investitori. Mentinem astfel o orientare permanenta spre actiunile unor companii solide, cu o prezenta importanta la nivel international. Ca urmare a corelarii specificatiilor tehnice si a efortului operational implicat de oferirea unei game variate de piete cu interesul manifestat de catre investitori, Tradeville va continua sa transpuna in oferta BVB companii din pietele din SUA si Germania”, a declarat Victor Stanila, director comunicare, Tradeville.

In prezent, Tradeville activeaza ca market maker pentru 26 de companii: Apple, Google, Microsoft, Intel, Facebook, SAP, Merk, McDonald’s, Coca-Cola, OMV, Heineken, Danone, L’Oreal, Christian Dior, JP Morgan Chase, Bank of America, Daimler, BMW, Visa, Allianz, Bayer, E.ON, Deutsche Telekom, Deutsche Bank, Adidas, Siemens.

Cititi si Final de an pe burse. Ce estimari au analistii pentru marile companii europene si americane

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Ionut Sisu
Ionuț Șișu scrie pentru Wall-Street.ro din anul 2011, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef adjunct . El și-a început activitatea în presă în 2007, în departamentul de limbă engleză al Mediafax monitorizare. În perioada 2008-2009, Ionuț a acoperit domeniile piețe de capital și finanțe personale în cadrul Business Standard, publicația de afaceri a trustului Realitatea-Cațavencu. După o scurtă perioada de timp în cadrul Corect...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri