"In ceea ce priveste CFR Marfa este vital sa se continue procesul de privatizare, dar nu cu orice pret. Nu putem sa ne batem joc sa dam o companie care este acum pe pierdere, sau poate sa facem asta dar dupa o analiza. Trebuie sa vedem in ce stadiu este compania, sa facem o evaluare si sa decidem impreuna cu colegii cu care dintre masurile propuse (investitor strategic sau IPO la bursa) vom merge mai departe. Este una dintre prioritatile noastre", a spus Costescu, citat de Mediafax.

Costescu - in prezent directorul general al Companiei Nationale de Cai Ferate CFR - a afirmat ca a lansat un proces privind modernizarea unor gari cu bani europeni.

"Am demarat personal un proiect la calea ferata, in plus fata de pachetul resedinta de judet, dezvoltat in etapa anterioara. Am planificat inca 47 de statii de cale ferata de importanta imediat urmatoare. Dintre acestea, 7 sunt cele ramase din programul vechi, restul 40 nu sunt resedinta de judet dar sunt foarte importante, sunt noduri, genereaza trafic si trebuie reabilitate", a spus el.

Citeste si:

Costescu estimeaza ca Tarom va reintre anul viitor pe profit, iar despre Gara de Nord a spus ca "nu poate ramane asa". Intrebat daca va decide constructia unei linii fie de metrou fie de cale ferata de la Bucuresti pana la aeroportul Otopeni, Costescu a spus ca in conditii normale intr-o tara europeana nu este un lux sa existe ambele modalitati de transport.

Costescu este, din luna martie, directorul general al CFR SA, iar anterior a lucrat pentru companii private sau de stat, din Romania si Europa, din domenii precum industrie sau exploatare feroviara.

Cele 7 motive absurde care se opun privatizarii