Producatorul de mase plastice Prodplast Bucuresti (PPL) a afisat joi un profit net de 1 milion lei (300.000 euro) pentru trimestrul al treilea, cu 23% mai mic decat in perioada similara din 2006, iar cifra de afaceri s-a comprimat cu 9,22%, la 15,46 milioane lei (4,61 milioane euro).

In perioada iulie-septembrie 2006, compania a afisat un profit net de 1,31 milioane lei si o cifra de afaceri de 17,03 milioane lei.

In primele noua luni din 2007, Prodplast a realizat un profit net de 3,36 milioane lei (1 milion euro), cu 17,63% peste cel din perioada similara a anului trecut, de 2,85 milioane lei.

Afacerile societatii din primele trei trimestre ale acestui an s-au cifrat la 47,92 milioane lei (14,28 milioane euro) si consemneaza un progres cu 8,14% fata de acelasi interval din 2006.

Pentru 2007, Prodplast Bucuresti estimeaza un profit brut de 4,9 milioane lei (1,47 milioane euro), cu 5% peste nivelul anului 2006. Compania estimeaza in 2007 venituri totale de 69,27 milioane lei, cu 4,45% mai mari decat in 2006. Cheltuielile totale sunt prevazute sa atinga nivelul de 64,376 milioane lei in 2007, in crestere cu 4,4% fata de anul anterior.

Prodplast are un capital social de 37,85 milioane lei, divizat in 37,85 milioane actiuni, cu o valoare nominala de un leu. Principalii actionari ai Prodplast sunt Nord SA cu 24,95%, SIF Banat Crisana (SIF1) cu 7,43%, SIF Moldova (SIF2) cu 5,15%, Broadhurst Investments Limited cu 5,96%, Raiffeisen Zentaralank cu 5,27% si SIF Moldova cu 5,15%.

Capitalizarea companiei este de 151,39 milioane lei (43,74 milioane euro), aferenta cotatiei de 4,00 lei, stabilita in data de 15 noiembrie.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri