Compania Bere Azuga (BEGY) a afisat in primele noua luni din 2007 un profit net de 875.300 lei (260.800 lei), dupa ce in aceeasi perioada a anului trecut a inregistrat pierderi, pe fondul cresterii cu 46,5% a afacerilor, potrivit raportului transmis luni pietei Rasdaq.
In perioada ianuarie-septembrie din 2007, afacerile companiei s-au cifrat la 23,3 milioane lei (6,95 milioane euro), in crestere cu 46,5% fata de intervalul echivalent din 2006, cand acestea au fost de 15,9 milioane lei. In primele trei trimestre ale anului trecut, Bere Azuga a avut pierderi de 34.000 lei.

Actionarul majoritar al Bere Azuga este Valeriu Morariu, care controleaza 50% din capital, in timp ce Rombas Trans International SRL detine 20,09% din actiuni. Compania are un capital social de 5,88 milioane lei (1,63 milioane euro), divizat in 2,35 milioane actiuni cu o valoare nominala de 2,50 lei.

Conducerea producatorului de bere a propus actionarilor majorarea capitalului social cu 7,64 milioane lei (2,12 milioane euro), prin aport in numerar, pana la 13,5 milioane lei (3,75 milioane euro), si contractarea unui credit de 3,25 milioane euro. Acestia urmeaza sa analizeze propunerea conducerii in sedinta din 17 decembrie.

Valoarea de piata a companiei este de 28,2 milioane lei (7,85 milioane euro), conform ultimei cotatii de 12 lei, stabilite in cadrul sedintei de tranzactionare din 26 noiembrie. Titlurile Bere Azuga se tranzactioneaza la categoria de baza a pietei Rasdaq, sectiunea XMBS, sub simbolul BEGY.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri